Stand på Oase 2019

Det er med glede vi inviterer deg og dere til å ha stand på årets SommerOase som arrangeres 9-14.juli i Kongstenhallen(e), Fredrikstad. En del har allerede kontaktet Oase med den hensikt å få til en stand på dette sommerstevnet.

Påmelding til stand gjøres via påmeldingen til Oase 2019.  NB! Har du ikke hatt stand på Oase før, ber vi deg kontakte oss for godkjenning før påmeldingen gjøres. Kontakt Bjarte Baasland tlf: 922 17 838 eller mail bjarte@oase.no

I fjor regner vi med at vi hadde 6-7.000 forskjellige personer innom i løpet av stevnedagene, – og vi forventer minst det samme i år. Samtidig hadde vi 5- 6000 besøkende på de mest besøkte kveldene, med parallelle møter voksne/tenåringer og bar

PRISER:

Standplass inne: 8000 kr
Standplass ute: 7000 kr

Pris deltakere på stand
1 deltaker er inkludert i prisen, tillegg utover det på 750 kr per person

Annonse i deltakerguiden – 3000 kr
1 side annonse i deltakerguiden som blir gitt til alle deltakere.

Annonse i Oase-appen – 2000 kr
Rubrikkannonse i Oase app, med mulig link til deres innhold.

Storskjerm annonse i hovedhallen – 2000 kr
Sendes en halvtime før/etter formiddagsmøte og kveldsmøte.

Alle tre medier – 5 500 kr
Deltakerguiden+app+storskjerm

Fristene for annonsene er 15.juni. For å bestille plass og priser, kontakt Bjarte Baasland: Email: bjarte@oase.no eller Tlf: 922 17 838

Trykk her for å få et oversiktskart som tilsier hvor standsområdene blir (områder 1 – 6). Man kan ønske seg et område, men vi kan ikke love annet enn at den som er ” først til mølla” har større sannsynlighet for å få det slik de vil. Vi vil ha frihet til å plassere litt for både harmonisering av stander og å sikre variasjon.

Ten-Oase-hallen og hovedhallen har samme inngangsparti, og det vil alltid være mange mennesker forbi i disse områdene. Når det gjelder stander som retter seg spesielt mot Ten-Oase deltagerne, så er uteområde 6 eller hvis dere ønsker å ha stand innendørs, så er   område 2  rett ved inngangen til Ten-Oase- hallen det beste.

Vi har også i år noe begrensning på antall stands inne, men i tillegg vil vi ha en del stands i tilknytning til uterestauranten  og ved siden av hovedinngangen(område 1), samt område 6 (som er fokusert på ungdommene).

Når det gjelder ”ute-stands” så vil det bli lagt til rette for å ha disse i småtelt (pop-up telt)  som vi leier.

Viktig: Dersom dere har eget telt, så bruk gjerne det og gi beskjed om det på forhånd. Da vil dere kunne få avslag i prisen på standleien.

Vi har åpnet for  salgsstander, men vi ønsker å ha en viss styring med hvilke typer salgsstand som blir tilstedeværende, – både for å ta hensyn til etikk og å unngå ”tempelplass-tilstander” vil vi forsøke å se på helheten. Men vi vil gjerne at både promotering av gode produkter, stand som selger til inntekt for misjonsprosjekter og spennende kommersielle produkter kan få markedsføre seg. Vi vil ikke garantere at det blir bare én stand som selger samme type produkter, – annet enn for bokhandel.

Scroll to Top